donderdag 28 juli 2011

Ooh la la!

Als verslaafd Twitteraar check ik elke dag mijn twitter. Afgelopen week zette Lisanne een leuke link naar de Ooh La La Webshop. (www.oohlala.nl )
Links naar webshops; duim omhoog!



Ik, nieuwsgierig, als ik was nam meteen een kijkje en ik kan je vertellen dat ik mij op dat moment in een waar walhalla bevond. Ik ben gek op sieraden, maar ik kom regelmatig op websites met sieraden waarvan je denkt dat 't het gewoon niet is.
Na wat rond kijken had ik al veel dingen op mijn verlanglijstje staan maar 1 ketting sprong er voor mij uit; een lief zilver kettinkje met uil als hanger en daarbij een barbie roze bloemetje. LOVE!






Deze heb ik afgelopen maandag besteld en gistermiddag lag hij in de brievenbus. Snelle levering dus.
Het sieraad werd geleverd in een bubbel-envelop *ja, zo noem ik dat* en kijk even mee hoe mooi het verpakt zat!







Check dat logo, té leuk voor woorden.



Het wordt super leuk geleverd en dit is absoluut 1 van mijn favoriete kettingen geworden.




Kortom; een hartstikke leuke webshop met veel sieraden maar ook tassen & zonnebrillen en nog veel meer!

1 opmerking:

  1. leuk :)

    ik heb er ook wel eens wat gekocht, het is echt zo schattig!

    xxx Lijn

    ps: ik volg je, hopelijk volg je terug.

    BeantwoordenVerwijderen